hurricanes15
















what are some fucked up animal facts?

Thank you stranger. Shows the award.

When you come across a feel-good thing.

I'm in this with you.

Show nature some love.

Shows the Silver Award... and that's it.






The Toronto Maple Leafs have been eliminated from the Stanley Cup Playoffs after losing to the Tampa Bay Lightning in 7 games

I don't need it, I don't even necessarily want it, but I've got some cash to burn so I'm gonna get it.

Sometimes you're left just going WOAH...

THIS right here! Join together to give multiple This awards and see the award evolve in its display and shower benefits for the recipient. For every 3 This awards given to a post or comment, the author will get 250 coins.

Losing value fast.

Gives 700 Reddit Coins and a month of r/lounge access and ad-free browsing.

When you come across a feel-good thing.

An amazing showing.

A glowing commendation for all to see

I needed this today

When laughter meets percussion

Laugh like a supervillain

Call an ambulance, I'm laughing too hard.

When the love is out of control.

You look amazing, glowing, incredible!

I'm genuinely flabbergasted.

Tip of my hat to you

Thank you stranger. Shows the award.

A glittering stamp for a feel-good thing

To pay respects.

Did somebody say 'Murica?

Shows the Stanley Cup Award and grants %{coin_symbol}60 Coins to the community. Exclusive to this community.

Shows the Silver Award... and that's it.

I'm catching the vibration

Sometimes you just got to dance with the doots.

Gives 100 Reddit Coins and a week of r/lounge access and ad-free browsing.

I'm in this with you.

*Lowers face into palm*

Let's sip to good health and good company

When you come across a feel-good thing. Gives %{coin_symbol}100 Coins to both the author and the community.

Shows the Crying Marchand Award and grants %{coin_symbol}100 Coins to the community. Exclusive to this community.






  1. High cannabis intake, wearing masks, vaccination, and being an introvert who seldom goes out due to trauma.

  2. Not bad! It looks awesome. I’ll have to pick one up next time I treat myself lol

  3. Well that's incredibly dissapointing.

  4. How’s it disappointing? Native 4K/60 with ray tracing..

  5. I’m on the New Albany/Westerville border so idk whether to set my AC to 68 or 78…

  6. Anybody been before? Is it worth checking out? Assuming there will be 0 product on display because Ohio.

  7. One of those rubber credit card carriers for the back of your phone

  8. I think I know what the issue is, I haven't been wearing my jersey. I'll go change and then we'll get three goals.

  9. As soon as we failed to clear the zone I was shouting to myself like a goddamned maniac

  10. Deff picking some up this weekend now. Is this a new brand?

  11. Just bought a Secretlab Titan Evo for my wfh setup. It was delivered in like 3 days. Totally recommend if you can hold out that long

  12. I love my Secretlab chair. I am too small for the titan, but it’s fantastic quality.

  13. They make a small version now! I’m only 140 lbs but I’m 6”2 so I got the XL and it actually fits me well. Deff helps my back and leg problems!

  14. Hoping they yeeted him hard enough he doesn’t land in Ohio lol

  15. It’s normal I believe. Mine kinda looks wavy with a slight purple hue when off

  16. The packaging reminds me of the stranger things logo lol

  17. I just sent them an email 🤞🏽 fingers crossed because yall have been posting some cool swag

  18. LR lemon slushee is so much better than the co2 pod imo

  19. Yeah my friend did the exact same thing when helping install mine. As long as it looks fine now you should be good.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin