Uzun bir süre gerçek sandığınız ama öyle olmayan şeyler neler (Ör: Afrika, ülke değil kıtaymış)

  1. 6 yaşında youtube dan video izlerken Türkiyeyi mükemmel herkesin mutlu olduğu bir yer sanıyordum, öyle değilmiş.

  2. 6 yaşımdayken babam dayılarla kılıçdarda vasıf yok diye muhabbet döndürüyodu o zamanlardan beri biliyodum ülkenin ne mal oldugunu

  3. Bende de var kaplanla alakalı bir şey. O filmlerde gördüğünüz aslan sesleri aslında aslan sesi değil, kaplan sesi, araştırdım ve kıyasladım, doğru bilgi. Ek olarak sanılanın aksine kaplan aslandan güçlüdür ve daha iridir.

  4. Türkiyeyi Allah yönetiyor yani bir tür siyasetçi sanıyordum. Teyzem camiyi gösterip orası Allah'ın evi demişti ben hep allah orada yaşıyor sanıyordum.

  5. YouTube'yi ilk keşfettiğimde Cem abi yapyap kanalına hoşgeldiniz diyordu.Tv kanalı sanıp 1 saat Tv'de aradım. Arada aklıma geliyor üzülüyorum Cem abi için

  6. Işığı kapattığım aaniye cinler geliyo sanıodum yatağa koşudum üstümü örtünce göremezler fln sanıodum

  7. Demet akalının şarkısındaki bebekte üç beş tur atarım meğerse istanbuldaki bebekmiş ben onu bildiğimiz küçük insan sanıyoduö

  8. Favori eserim olan fight club'ın filminin kubrick'e ait olduğunu sanıyordum. 10 boyunca da tanıdığım herkese sattım bunu amk.

  9. Atatürküne kurban kardeşim 14 yaşında iki ibne yazıyo ananın amı diye normalde komik ama 600 upvote alacak kadar komik değil.

  10. Her yerde yurtdışında falan Türkçe konuştuklarını sanıyordum konuşmadıklarını filmden öğrenmiştim hayatım o günden beri mahvolmus vaziyette

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin