mutsuzken napıyosunuz??? (kahrımdan ölmek üzereyim)

  1. takıyorum kulaklığımı çıkıyorum yürüyüşe eve dönüp duşumu alırken artık hiç bişeyin sikimde olmadığına kendimi ikna etmeye çalışıyorum böyle bi döngüdeyim

  2. Alıyorum kalem kağıt. O an ne düşünüyorsam fon müziği eşliğinde düz yazı veya şiir yazıyorum. Sonra seslendiriyorim. Harika şeyler çıkıyor bazen. İsteyene dinletebilirim. Bazen de sadece hazır mektupları seslendiriyorim

  3. En son 8 yıl önceki ilkokul aşkıma istek attım hem eski videoları falan almak hem de belki söylerim diye dün rüyamda bugüne kadar neredeydin diyodu ben bişey diyemedim sonra geçen konuşmayı kestigim kızı stalkladim ve Pp mi değiştirdim en son ölcektim ki geçti şuan çalışıyorum

  4. Kanka ben 1 dal sigaramı yapıyorum neden mutsuz olduğumu sorguluyorum sigaram bitince yeni bir diziye başlıyoeum konuya göre değişiyo ana ben böyle yapıyom

  5. Müzik dinlemek ve insanlardan az da olsa belli bi süre uzaklaşmak akşam bisiklet sürmek çıkıp yürümek

  6. Japonyaya taşınmayı düşünüyorum. Farklılık her zaman iyi geliyor. Bu arada neden kahrından ölüyorsun

  7. Ah be keşke japon kültüründe şu küçük tümörler olmasa çok güzel olurdu amk tümör dediğimde kadınlari metroda tecavüz etme olayları genel olarak kadın ezmenin gelenekleşmesi(hani baya baya ezme feminist değilim amk) bide şu devletde yozlaşma sorunu olmasa mis gibi ülke kültür topluma sahip mk

  8. Şimdi sıradanlasmıs mediocre denebilcek bir hayatın verdiği mutsuzluk mu ekstra kafa siken mutsuzluk durumunda mı

  9. Her gün her saat mutsuzum. Ne yapmam gerekiyorsa onu yapıyorum bazen depresyona girer gibi yataktan çıkmıyorum vs vs.

  10. Bunun bir süreç aldığını söylemeliyim. Farklı evreleri var. Şuan çok sıkıntıdayım ve kurdeşen oldum.

  11. mutlu olmayı bekliyorum yapacak bir şey yok mutsuzluk bizden güçlü boyun eğip hükmünün bitmesini beklemeliyiz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin