Kesinlikle affedilmez olduğunu düşündüğünüz bir şey var mı?

  1. sadakatsizlik/ihanet kırmızı çizgimdir. ne kadar değer verip sevsem bile böyle şeylerle karşılaşınca o kişiyi hayatımdan çıkartıyorum. Hatta bunun şakasını yapmamaları konusunda mutlaka uyarırım çünkü kafada soru işaretleri belirmeye başladıysa o ilişkiden hayır gelmez artık.

  2. Aldatılmak ve şiddet. Fiziksel zihinsel farketmez iki türlü şiddeti de affedemem. Aldatılmak zaten affedilmez benim için.

  3. İkiyüzlülük. Sizin yanınızda sadık bir arkadaş veya ilişkiniz neyse o rolü takındıktan sonra bir başkasının yanında tamamen değişmesi kesinlikle o kişi ile olan ilişkinizi kesmeniz gerektiğini gösterir. Belki biraz fazla gelebilir ama bence; birileri, sevdiğiniz birinin yanında sizin hakkınızda atıp tutabiliyorlarsa ve o kişi de bunu size anlatıyorsa bu da bir ikiyüzlülük itirafıdır.

  4. Yalan. Kimilerine göre basit olabilir. Fakat ben, affetmem. İyi bir yalansa, ve ortaya çıkmaz ise sorun yok. Fakat çoğu yalan, gereksinim duyduğu zeka seviyesine sahip olmayanlar tarafından yapılıyor. Hem kendilerine hem bana hakaret...Gereksiz. Aciz. Aptalca bir şey.

  5. Yatağımda birinin uyuması bundan gerçekten nefret ederim ve affedilmez bulurum. Yatağım benim kendi alanım.

  6. İstismar olan her şey. İçine hemen hemen her şeyi katabilirsiniz istismarın. Ama ben özellikle çocuk istismarını ele almakla birlikte, istismarın her türlüsünü affedemem.

  7. Ben kimsenin affedilmez olduğunu düşünmüyorum. Affedememezlik çok yoğun bir duygu. Kimse için böyle bir duyguyu taşımaya değmez.

  8. Affedildiğin bir şeyi tekrar yapmak. Eski kız arkadaşımı beni aldattıktan sonra affettim ve tekrar aldattı. Yıllardır bana ulaşmaya ve özür dilemeye çalışıyor. Bir daha affetmem imkansız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Author: admin